en miljon saker på 17 dagar



Idag är det 17 dagar kvar tills skolan börjar. Mitt jobb på Lennys måste bli klart först, jag ska träffa mitt lilla crew från Gävle, mysa med Olivia och alla andra människor som jag skulle supermysa med, åka till stugan med Jonathan och grilla, åka till Jonathan och bada . Bada över huvudtaget, har inte badat än!

Jag skulle måla jätte mycket också, och njuta. Och ha en massa myskvällar.. Vart tog mitt mysiga sommarlov vägen?

Torsdag - Lola

Även då jag skulle göra supermycket som var supermysigt, så har jag ju självklart varit med om lite mysigheter! I torsdags hade vi avslutningsshow på Wij trädgårdar, så jag var med och dansade (en dans jag fick lära mig på två dagar) det var jätte kul, jätte trångt med en jätte stor publik.

Det är Lola som håller i dom här kvällarna, och jag tillsammans med Ellinor har nu startat ett sammarbete med henne som ska heta "Ockelbo Talang". Så den kvällen blev liksom öppningen för vår framtid med henne.

Fredag - partyyy

Igår drog vi ihop ett helmysigt gäng, (Ockelboboare plus estetare = helt underbart). Vi åt lite gott på CK i Ockelbo först, sedan drog vi vidare till Ida för mer mys. Men det blev både kallt och lite högljutt så vi knallade vidare till en kompis lokal för att mysa vidare!

Ikväll - Olivia! 
Och ikväll fortsätter mysigheterna, kära Olivia och jag ska träffas (äntligen) för en filmkväll. Kommer bli helt underbart som det alltid blir med Olivia.

Imorgon - Kamera!

Imorgon ska jag jobba i Rönnåsstugan, som jag gjorde i början av sommaren. Men nu tillsammans med Kristin, blir skönt med lite mer pengar i fickan. 
På kvällen åker jag och mamma in till Hofors för att titta på en kamera. Det är en till person som ska komma och titta på den, men jag hoppas verklligen att jag får köpa den...



Olivia får stå för bilden :)

Kommentarer
Postat av: karl

haha du har säkert glömt bort mys torsdagen, men det är lugnt :)

2011-08-09 @ 14:19:03
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0