Försökskanin

Hello.

Har försökt mig på en ny teknik där jag bara använder mig utav skuggor.

David ström blev försökskanin den här gången.



Teckningen är inte så mörk egentligen.. Och.. eheh, ha förståelse - det är första gången med kol och porträtt. Så, ja jag vet att hakan är värsta dubbelhakan.

Så nu ska jag leta vidare, se om man kan få tag på en ny försökskanin och rita lite mer :)

Har också köpt nya akvarellpennor,  här är två teckningar från igår.
Fortfarande nybörjare på akvarell, så antar att det bara är att träna på :)



Inspirerad av Ida Long



flum.

Kommentarer
Postat av: sarah

gillar den andra bilden jätte mycket! du är grym! typ den är mystisk men jävligt cool! :o

2011-02-20 @ 22:02:22
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0