nerbäddad



hej.. Jag är sjuk.

Ligger nerbäddad i min säng nu, ska snart se sista avsnittet av "misfits", sen ska jag soooooooooooova. Dock måste jag jobba som fan på samhäll. Gör jag dessa uppgifter bra ligger jag på mvg, sa han iallafall..

Igår var ett medium här. Vi har lite problem med sånt i huset, dock ska det tydligen vara bra nu då han har "tagit bort" alla "spöken/människor". Det positiva är att jag fick bekräftat att jag inte är helt dum i huvudet som får för mig att människor har olika nyanser. Det skulle jag tydligen utveckla och försöka tyda, så han ville ha mig som sin elev. Haha, låter faktiskt lite spännande.

Hoppas jag är frisk imorgon, för jag och Jonathan tänkte blotta oss lite på stan. Haha nej, vi tänkte kolla på bio.

Jag är sjuk, ha förståelse för min dåliga humor.



saknar han.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hur menar du med att du ser människor i olika nyanser? :)

2011-02-12 @ 10:30:14
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0