Tagga Som Fan!



Nu är jag sjukt pepp på UKM! Fler bilder ska ritas, jag undrar om jag behöver lite mer variation. Säg väldigt gärna till om ni skulle vilja ha ett porträtt av er själva eller kanske någon annan.

Dansen ska fixas lite, så alla små detaljer sitter och jag ska försöka få med min bror Johan att också vara med i UKM med sina teckningar. Dock har ju inte vi ukm i gävleborg, så vi försöker få med han i Uppsala :)

Vad jag saknar mest ifrån ukm är allt folk, bland annat Elina, Daniel och Isabell. Förhoppningsvis ska alla dom vara med iår också, så då får jag troligen träffa dom i nästa tävling!

För att höra Daniel och hans band TRYCK HÄR !




Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

cool bild :)

2011-02-06 @ 14:07:52
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0