2011 schema



Hejsan!

Imorgon börjar mitt nya schema, är inte så glad över det. Men ändå helt okej eftersom att vi har blivit varnade ända sen då vi började att vi hade ett slappt schema och att det kommer bli värre. Och ja, det blev värre.




En sovmorgon iallafall, det gillas. Det sämsta är nog att vi har kulturhistoria på fredag eftermiddag och slutar då kl 5.  På tisdagar blir det okcås kl 5, men då har jag iallafall bild :)

Idag ska Elina försöka skicka bilderna till mig från vår photoshoot, hoppas det går - det brukar jämt krångla. Sen måste jag prata lite med min lilla danspartner, planera lite små saker och koreografer :)))))

Förhoppningsvis ska jag försöka göra en ny header med de nya bilderna också.. Har blivit sjukt inspirerad av både Olivia och Elina (fotografer och vänner), så nu blir nog Jonathan offer för kameran. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv1: Jaa den är helt underbar! :D Jag har inte sett Mona Lisas leende, är den bra?

Sv2: Haha tack! Men det ser bättre ut nu än vad det gör på bilden haha :P

2011-01-16 @ 15:05:30
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Haha låter lovande! :D den ska jag ladda hem någon gång

2011-01-16 @ 15:47:11
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0