Kära gäverängebor



Nu har jag precis kommit in från att ha hämtat upp lite pantburkar från min gata. Jag trode faktiskt att alla skulle ha glömmt det, verkligen alla. Men så fick jag två samtal där dom frågade om det var idag jag skulle komma och hämta pantburkar. Så lite hopp fick jag då :)

Fick ihop ca tre stora säckar och några små, ganska mycket med tanke på mina förväntningar, men ganska lite med tanke på att vi delade ut till 50 hus..

Hur som hellst, är inte klar än. Har fortfarande några andra hus som inte ligger på min gata och lite pant från företaget Lenny's färg.

Hoppas det har gått bra för resten av klassen också :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: haha jaa, det blir nog tyvärr så! ;|

haha awesome att du ändå fick ihop så mycket :D hörde med några andra i klassen som knappt fått ihop en säck...

2011-01-09 @ 18:57:05
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0