Nya böcker



Idag var det meningen att jag skulle till biblioteket i Gävle och hämta min efterlängtade "Fallen Ängel", kära Kajsa rekomenderade den, så jag tar för givet att den är helt underbar. Men vad händer? Jo, biblioteket är stängt.

Händer alltid mig.

Så, jag gick och köpte två böcker istället :)

Jag knallade iväg från biblioteket till akademibokhandeln - och där hittade jag Elsas Mode och Beautiful Dead.

Elsas Mode vet jag att både mina vänner Kristin och Olivia har läst (har för mig att det var den iallafall) då vi var på väg till Göteborg, och dom verkade gilla den - och dom har bra smak så :)

Beautiful Dead har jag läst mycket om, min favorit bokblogg har nämnt den och Olivia har också köpt den, så jag chansade på den också.




Förhoppningsvis finns min bok kvar på biblioteket tills då jag kommer in nästa gång..

>font size="6">Uppsala - Gävle>/font>

Gårdagen var helt underbar, var som sagt först i Uppsala med Elina och Karl och hade jätte mysigt - För att se nån bild från photoshooten kan ni kolla in Elinas blogg ( meullerphoto.blogg.se ). 
Sen åkte jag vidare till Gävle, där dansade jag lite poledance - vi fick också lära oss en liten strip som var sjukt rolig. Sen åkte jag hem till Jonathan och lärde mig lite piano (shoreline) och mös :)




Karl och Elina - lite mys under fotograferingen ;)



Vår kära fotograf - Elina Mueller




Vi gjorde också en bild där jag ska vara död, och en kula ska typ komma genom mitt huvud. Ska bli intressant att se vad Elina kommer fram till, för övrigt tycker jag att jag passar som död. :)



Så nu ska jag plugga lite, läsa lite och äta choklad.  

     Saknar Jonathan.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh haha härliga bilder :D Jag lovar att bilderna kommer snart på mail! Har som sagt bara haft lite mycket att göra, och kommer ha i helgen x) Men var iaf jätte kul att ses, du och Karl är helt grymma modeller och underbara personer ! :D<3

2011-01-07 @ 23:04:13
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0