är man ensam så är man



Är man ensam så är man, och då måste man se en film. Till filmen måste man äta något, och man måste dricka något till det man äter. Man måste också ha på sig fula myskläder - med en ful hårknut mitt på huvudet.

Eftersom att jag är sjuk, så tänker jag inte åka och smitta ner Jonathan. Jag tänker istället ha en ensamkväll!

Filmen blir "becoming Jane", en film som baserats på Jane Austens liv, gud vad jag kommer kritisera den. Har stora förväntningar på den. Tror också att det här är en film som Julia i min klass skulle gilla -  ni hittar hennes blogg HÄR.

Till mat ska jag baka en paj, blåbärspaj. Och baka kärleksmums. Drickan är ännu okänd.  


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; HAHA :D nej vad sjukt! jag älskar den filmen <3

har sett den flera gånger! :D vad gullig du är haha!

2011-07-18 @ 21:28:13
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: karl

Ja! man ska vara ful och mysig då man kollar på film :D

2011-07-26 @ 23:07:31
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0