egodag!



Imorgon ser det ut att bli en riktigt egodag. Jag ska ta mig in till Gävle för att köpa lite smink och titta på lite hattar (har blivit inspirerad av en bok jag läser + att jag snart ska träffa Karl och Elina för lite mys och foto, kan vara passande med en hatt då). Jag ska också titta om jag hinner bleka mina ögonbryn.. Det kan bli bra, vilket jag hoppas på, men det kan också bli extremt fult och jag kan se ut som en utomjording. Men det spelar ingen roll, för om jag inte gör det snart kommer jag bli galen.

Sedan ska jag och Jonathan handla lite smått och gott, för på kvällen ska vi grilla! Supermys, jag saknar honom så där löjligt mycket.



Simones lilla experiment för ett tag sedan, men här har jag iallafall blekare ögonbryn.. Vi får se hur det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0