möte på Wij

Har idag varit på ett litet möte på Wij tillsammans med Lola och Ellinor. Vi pratade lite om en eventuell "öppen scen", eller som vi kallar det "Ockelbos talager". Vi kom iallafall fram till att vi ska försöka få det att hända på våren så nu ska jag sitta och söka bidrag :)
Imorgon ska jag träffa Johannes, min danspartner, i Gävle för lite prat om hur vi ska göra med dansen nu till höst. Var ett tag sedan man såg honom så det ska bli kul.

Imorgon är det också den 22, vilket betyder att jag och Jonathan firar 7 månader tillsammans. Tiden flyger seriöst fram. Men det ska bli supermys, om jag känner oss rätt så kommer nog kvällen att bestå av en massa spelande på Maple Story - ja, vi är nördar.




Jag och Johannes från föreställningen på Gävle teater. Dåligt foto, men jag gillade dansen! Det var liksom en spökvals och alla killar hade på sig mask och svarta kåpor... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0