Hemma från himlen



Nu har vi kommit hem från UKM! Jätte skönt att vara hemma, men gud vad jag saknar alla!
Det var inte alls som förra året, det här var lite mer Konsertkänsla och förra året var det lite mer festivalkänsla. Men det som var lika var alla mysiga människor! Alla där är så himla underbara, det är som en frizon där alla får vara precis som man vill - Galen, kramig, mysig, udda - alla älskar det ändå!

Så jag har sjungit, sprungit runt på stan och spelat brännboll, dansar häcken av mig med några från Borås! Lärt mig lite lindihopp och några nya discosteg. Jag oh Karl slängde också ihop en Chairdancerutin! 

På slutet av festivalen hade vi en liten avslutning, då jag och Karl blev omfrågade om vi kunde dansa igen. Dansen uppskattades verkligen och jag är superpepp på att dansa mer!

 

Holy Hugo and the high-flier



Jag och Sebastian !


Jag blev också medlem i Kram crew, alla som har denna lapp ska krama festivalfolket. Förra året fick någon ihop runt 2000 kramar. Iår blev det nog inte riktigt lika många, men en härlig idé!

Fler bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0