Superplanering



Hejsan!

Jag vet att jag är seg på att blogga just nu, men jag måste prioritera skolarbeten först =/

Just nu sitter jag och super planerar typ hela min sommar/ lite olika photoshoots. Danssommarkurserna jag ska hålla i kan kanske krocka med UKM festivalen, om jag och Karl går vidare så kommer det att krocka med dansen så jag kanske måste korta ner det till en vecka =/

Hur som hellst så hoppas jag att det blir bra :)

På onsdag ska jag och Olivia iväg på stan för att bomba allt och alla med våra fantastiska CV:n... Vi har typ inget att skriva i dom ... Ehehehe

jag vill ha ett sommarjobb!

Kommentarer
Postat av: Madame Scandaleuse ♥

Sv: Hej! Ja, visst är den vacker!



När jag skriver om de vackra klänningarna från förr använder jag mig av olika källor, men främst av "Fashion - A history from the 18th century to the 20th century". Det är en helt fantastisk bok! Jag köpte den på Blackwells i Oxford men om du kollar in deras hemsida så finns den säkert där. Ha det bra! :)

2011-03-29 @ 15:38:22
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Madame Scandaleuse ♥

Sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir! Jag skapade bloggen för snart fyra år sedan. SEdan jag var liten har mitt största intresse varit kungligheter och historia och eftersom mina vänner var något trötta på att höra mig tjata om olika tsarer, kejsarinnor och prinsessor bestämde jag mig för att skapa en blogg för att få utlopp för mitt intresse.



:)

2011-03-29 @ 21:07:43
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0