tidsinställd



Har kommit fram till att jag jämt vaknar kl 9, om jag inte har mitt alarm på..

Igår följde jag med mamma och Simone till valbo för att shoppa lite, kom hem med ett par byxor, jeansshorts och ett linne. Och en present till Jonathan.. Som fyller år den 3 Juni :D Tyvärr kan jag inte ta bilder på kläderna då min kamera är på Grand i Uppsala -.-

På kvällen åkte jag sen in till Gävle - där jag först köpte Magic of Dance dvdn, sen åkte jag till parken för att bugga med min kära danspartner (inte Karl, Johannes). Jag kan verkligen inte bugga, bara typ grundsteg som man har lärt sig i skolan på några taskiga idrottslektioner. Haha.

Men Jag fick dansa med både Johannes och Marcus, som tur var så kunnde dom bugga. Även då jag tycker det är kul att bugga, så uppskattar jag nog inte musiken lika mycket..

Idag är jag hemma då jag inte mår så väldigt bra, jag har ont i huvudet och känner mig allmänt dålig. Plus att på de lektioner vi har så gör vi inte så mycket och jag hade ingen engelska - så det kändes lite ovärt att åka in till Gävle för att bara sitta. Så jag stannade hemma och ska snart börja plugga så jag är redo för engelsk/religions seminariumet imorgon. Woho.



Jag tar en bild på sötaste Olivia, eftersom att PerslundaSkolan ska ha öppethus - så ska Olivia ställa ut sina foton! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0