Bara muffins kan rädda världen



Idag blev jag lite deprimerad, jag hade nämligen glömt bort att vi har naturkunskapsprov nästa vecka. Naturkunskap är inget som kommer naturligt för mig då jag knappt kan säga att jag någonsin innan gymnasiet hade en seriös no- lektion. Så nej, en atoms uppbyggnad är inte lika enkelt som t.ex. ett muffinsrecept. Det är galet mycket svårare. 


Så nu när spanska provet är över, religionen nästan snart är klart och när filosofin blir klar imorgon så får jag ändå inte vila. Hade jag kommit på det här tidigare så hade jag börjat plugga NK för minst två veckor sedan, nu har jag knappt två veckor på mig. 


Men, då är det ju sån tur att jag bakade äppelmuffins och fryste in förr. Så när dessa situatuiner kommer så är jag ändå beredd. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0