vitlök, överansträngd handled och dans. Fjällen kom in där någon stanns också..


Jag ska snart ta mig till kära billiga Willys (sitter i skolan nu), där ska jag köpa mackor, vitlök, superbilligchoklad och eventuellt någon dricka. Det lär behövas då jag ska hem och koreografera 5 danser, skriva på min historia/filosofi uppgift och skriva en krönika. Just ja, vi får ju inte glömma att jag ska läsa ur min spanksa bok, plugga ikapp matten och plugga till spanska läxförhör samt göra klart alla spanskauppgifter jag inte har hunnit med (stor brist på spanksakunskaper = komma efter i eget arbete).

Det var alltså dagens plugg, resten av dagarnas plugg drar jag med till fjällen - för dit åker jag imorgon kväll! So happy. Dock är inte min handled det. (se rubriken).

plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0