Fredag lördag söndag all alone


Det är väl nu jag ska göra sadface och proppa i mig choklad för min ensamhet. Men jag somnar nog i soffan innan jag hinner uppfatta min ensamhet.

Jag som har varit fullbokad näst intill hela 2011, har nu min andra lediga helg - all by myself. Det är tur att jag har lite jobb att arbeta med, för plugget är (tro det eller ej) snart klar. Inga läxor... vad gör man då?

Men lite trött kommer jag bli på ensamheten, därför letar jag nu efter filmer att ... Hyra..(ladda ner) känner mig skyldig när jag skriver om olagliga saker. Som om att Göran Persson ska ringa upp och säga "du har inte betalat dina räkningar!" (ja, det var en pik till dig Olivia).

För er som är lite sugen på att börja träna i vår kan jag varmt rekomendera Poleandfitnesstuio, förutom poledance så har dom nu bland annat Feminine Vibe, Waacking, AerialHoop och purepole. Förutom det så har dom flera "fristående" pass, för er som inte vill anmäla er för något bindande. så gå in på deras hemsida och kolla in allt dom har :)
www.poleandfitnesstudio.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0