Kroki, MMA och breakdance

Igår var jag och Olivia på krokikurs, vilket fortfarande är helt galet roligt, mysigt, givande och speciellt. Nästa gång så hakar förhoppningsvis fler personer på.
 
Idag fick jag ha min första MMA - träning efter att min handled har blivit bättre, det var helt galet. Vi hade en tränare jag inte har haft förr, och även då alla träningar är jobbiga så var hans jobbigare på ett annat sätt. Kan ha varit för att jag var en aning rädd för honom, han tvingade oss att springa på varandra, bokstavligt talat. Vi skulle lägga oss ned på golvet på en rad, och sen skulle man gå/springa på varandras magar. Jag väger alltså ungefär häften utav vad alla där väger, så jag blev mosad. Tappade andan en gång, inte så kul. Men bortsett från det så var det härligt :)
 
Innan jag drog till MMA:n så var jag till Gävle grounded, ett dansstället. Väldigt nice, hoppas att jag kan få lära mig lite breakdance där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0