Duktiga tvillingar

 
Istället för att köpa pizza eller något färdigfryst så köpte faktiskt Johan och jag kyckling och potatisgratäng. Muums. Nu sitter jag här själv i lägenheten, bror gick vidare till några vänner och men jag är helt galet trött efter idag och gårdagen.
 
Gårdagen:
 
Jag dansade för Ida Long i Stockholm på Moderna Dans Teatern (The place to be). Allt gick super och det var verkligen en galen upplevelse att få vara med där. Efteråt gick vi ut en snabbis innan vi tog tåget hem till Gävle. Så vi blev bjuden på champagne och flera trevliga samtal. Dock så är alla där vääldigt musikintresserade, och även då jag uppskattade sällskapet så kan jag tyvärr inte påstå att jag förstod allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0