6 dagar

En chock. En stor en.

Dansen börjar om 6 dagar. Och jag har inte anmält mig.
Är inte så pepp. Det här brukar vara julafton för mig. Men med vetskapen om att jag kommer ta endast typ 3 klasser, så vill jag inte se allt jag inte ska gå.

Och Mimmie som inte litar på banker tog ju ut sina pengar. Så nu måste hon traska ner och lägga in dom så jag kan betala. Hatar att betala genom internet. Fattar ju aldrig nåt.

Så här ser planerna ut.

Denna termin är det tänkt att jag ska dansa:

Ballet
Pardans (latin och standard)
House.

Eventuellt Waacking och Vouging. Bara för att jag älskar homosexuella klubbdansare.

Ska snart börja gå mot Perslunda. Måste disskutera lite med Rolf, herr bildlärare. Men tvilling 2 måste vakna han med.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0