Benke




Idag ska jag in och dansa, igen. Ska bli så sjukt kul, då det ryktas om att själva Benke från Bounce ska kolla in.. Nervös nervös nervös.


VI SKA SÄTTA GÄVLE I DANS!

Vet inte hur det blir ikväll, var meningen att jag skulle vara med Olivia idag först också och ha en liten photoshoot. Sen på kvällen träffa tjejerna, men vet inte om vi kom fram till nåt om vart vi ska vara och så. Men om nån av er läser det här, och jag inte får tag på er så vet ni att jag kommer hem till typ 19 - 19.30.

Nu ska jag göra lite läxor, städa lite och sen drar jag till Gävle :)

Puss


Kommentarer
Postat av: karl

Sv. Det har jag! Jag dansade 10 timmar från söndag till onsdag (4 dagar) så är lite slut men så grymt kul! Jag måste börja på feminine vibe!

2010-08-28 @ 19:15:56
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0