Dance Dance Dance

Hello.

Så jag traskade iväg till lokalen. Jag brukar göra det. Men när jag väl kommer dit så har jag tappat allt, och jag tränar och stretchar mest. But not today!

Var super pepp, och spelade till och med in lite :)

Så här har ni cha cha, har förståelse då jag är trött och golvet är super halt. Har skavsår också, men hoppas man inte märker det på mig...
Om ni undrar varför jag den största tiden av dansen har händerna framför mig på ett ganska fult sätt, så är det meningen att jag ska ha en danspartner framför som håller i mig :)

Chacha






Typ jazz/modern
Koreograferad från början av Erika Sjöberg, men jag har gjort om lite.. :))





Inte det bästa.. Men med tanke på hur mycket klockan var så kunde det ha varit värre ;)

Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: olivia

you are awesome!

2010-08-29 @ 02:09:37
Postat av: karl

åhh baby, i will! Grym dans! :)

2010-08-29 @ 02:10:34
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0