Dans på Sommayran

Hello

Nu har jag kommit hem från Sommaryran. Gick ganska bra att dansa, förutom att "golvet" var super halt! Stod i min startpose, och skulle börja. Men halkade bara runt så det blev nåt helt annat steg.. haha. Tur att de inte han filma det ;)
Tyvärr var vi inte många från tävlingsgruppen, allt som allt på streeten var vi 3 personer, skrattretande :) Några fler på discon, men med tanke på hur många vi är där så var vi sjukt några..

Imorgon dansar vi igen, det är vid scenen längst bort. Ackes dansar mellan 15.30 - 16.00 :)

Disco först. Frida började egentligen, men av nån anledning så filmade vi inte det (?). Hon är iallafall bronsdansare :) Efter hon kommer jag och Moa in, som är silverdansare, då är jag längst mot kameran. Efter oss kommer Helen och Hanna som är guld dansare, dom är sjukt bra!

Vill påminna om att disco inte är min stil, haha. 

  

HipHop. Jag Hanna och Frida :)
Jag är hon längst till kameran i början ;)



Kram mimi :)

Kommentarer
Postat av: karl

Sv. Ja ! :D



ser jätte härligt ut :)

2010-08-15 @ 20:16:38
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0