9 timmar Dans

Well hello hello.

Nu har intensiv dagarna börjat :D På två dagar ska vi dansa Balett, Commercial Jazz och Contemporary Jazz i 9 timmar! Finns det nåt bättre?:)

Började dansa idag, ska jag vara ärlig så var jag väldigt nervös inför baletten då jag har tagit ca 2 balett klasser i hela mitt liv. Alla danser är på övad nivå, så lite skakig var man när man ställde sig vid balettstången. Men det gick sjukt bra, tog kanske inte upp stegen lika snabbt när vi stod vid stången, men det flöt på när vi gick ut på golvet. 

Även om Commercial har sin charm, så slår nog Contemporary jazz det. Man fylls helt enkelt av känslor.


   

Nu ska jag stretcha ut min rygg lite, så får vi hoppas att jag överlever morgondagen :)

Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: världens bästa kristin

okej, så jag har läst några kapitel på "the host".

fattar vad du menar..är heeeeelt fast!



good luck with the dancingggg and goodbyeee!!!! :D

2010-07-26 @ 20:54:04
Postat av: Mimmie

Oh, äntligen! Härligt med en sån drog <3

2010-07-26 @ 21:12:03
Postat av: karl

Haha ohh yee !! älskar att folk med inte jätte mkt dans erfarehet säker inte förstod allt... Haha kramar

2010-07-27 @ 12:02:41
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0