Huvudvärk



Hej på er.

Idag är jag sjuk, har ont i huvudet och känner mig mörbultad. Hatar det här, slutar nog med att jag bakar lite, och tröstäter.


Igår var det sjukt mysigt. 
Jag och Natalia drog ner till stationen för att dansa lite, väl där se vi två andra killar som redan dansar där. Självklart går vi dit och pratar lite, och då började vi känna igen varandra. Simon hade jag mött då han var på prao hos min danslärare, och Natalia kände igen Tomas från nåt ställe. Haha, lite udda men väldigt trevligt. 

Så vi stod där och dansade ett tag, och sen gick jag och Simon till tåget, för tydligen har vi alltid åkt samma tåg. haha. 

Så håll utkik på stationen, så ser ni nog oss nångång stå där och dansa :) 



Old pic.

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: hihi tack! :D

jag hade inte heller hittat din blogg förräns nu. Vad kul! Nu har jag ytterligare en person jag kan kommentera med ;D

2010-10-05 @ 20:54:14
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0