Dans ändringar

Oh ja

Jag stod inte ut, så jag dansar två gånger till i veckan :) Så nu dansar jag abc klasser i pardans också, inte liten utmaning.
För er som inte vet vad det betyder, så är abc klass det man tävlar i, och jag tävlar inte överhuvudtaget. Så jag har väl typ ingen rank egentligen, men dom sätter mig vid 1-2 klasser. Vilket liksom är lägsta :)

Ska arbeta lite med Mikaela också, äntligen börjar dansvärlden snurra igen!

För övrigt har detta varit en bra dag, slutade tidigt och har bara en läxa/prov/förhör/redovisning typ allt i ett grejs. Så borde väl sätta mig ner och kolla igenom alla sidor. Synd att jag inte är   inne på historia.

Stort plus, Kristin härliga Ferm har börjat blogga igen. Kristinferm.blogg.se

Jag kan inte skilja på om jag va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig. Men du om nån borde veta att man inte gör så här mot mig.

Melissa Horn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0