Försöker verkligen



Hejsan!

Jag har nu pluggat klart med samhäll - har bara lite kvar på psykologin, så det är sjukt skönt.
   Problemet är att när jag pluggar med musik så går det mesta tiden åt att koreografera.. Det har blivit så sjukt mycket roligare nu när jag faktiskt har någon att koreografera åt. Jag syftar nu på barnen, och nej dom kan kanske inte göra splitthopp och är inte en prima ballerina, men det är faktiskt roligare även då det är väldigt basic ;)

Den här helgen + måndag kommer bli jätte bra, imorgon ska jag äntligen få bli av med två prov och på kvällen ska jag till Kristin för att fira Emma och Kristin, på lördag ska jag ha en Olivia-dag! Var så himla länge sen så det ska bli jätte härligt :) På söndag blir det dans och Jonathan, mina två stora kärlekar <3



OCH PÅ MÅNDAG BÖRJAR POLEDANCE!
Steg två, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0