Never mind, I am fine.





Hemma för en stund, för att vila mina stackars små fötter.

Så igår var jag, Jonathan och några av hans vänner i Jonathans stuga - jätte mysigt men helt sjukt kallt. Sommaren är tydligen inte här än =/
  Jag och jonathan orkade inte åka hem - så vi sov där.. I kylan.. Utan täcke.. utan kudde.. Men vi hade en säng och en liten, liten blå filt :))

Dansträningen gick sämre än vad den gick igår - ändå gick den bättre än väntat. Det är Irina, min lärare, och hennes bror från Moskva som håller i lägret - och idag var det första gången jag fick dansa med brodern. Han heter Alexander och pratar inte svenska, helt sjukt läskigt att dansa med han när han mumlar ryska ord och nickar mot mig.. Ändå väldigt spännande att dansa med någon som har varit i eliten.

Höjdpunkten på träningen idag var nog ändå de sista timmarna då vi fick dansa latin och satte ihop början på showen - en blandning av cha cha och samba. Så sjukt kul!

Det är tur att jag har den sötaste och mest underbaraste pojkvännen som kan ge massage till min lilla mörbultade kropp <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0