Poledance VS Barndans



Första lektionen i Poledance nivå 2 hade jag i måndags - då var det nog det jobbigaste jag har varit med om. Under fys-passet låg jag seriöst och gjorde småläten för att det var så jobbigt, det enda som gjorde att jag klarade av det var att jag lovade mig själv att jag skulle få äta ostbågar efter lektionen... (a)

Men nu, idag, hade jag mitt lilla barnpass för tredje gången. Och jag tror nog att barnen slår stången.
Första lektionen var alla lite nervösa, man kände inte varandra och dom hade fortfarande respekt för mig, så när jag sa att dom skulle vara tysta - så var dom det.
   Andra lektionen, då var jag sjuk - så då var alla snälla och lyssnade på lilla sjuka, hesa jag. 
   Tredje lektionen, jag är frisk och alla känner varandra - så då är det helt okej att slänga sig på varandra, krypa under scenen och leka under biljardbordet...

Nästa vecka är det iallafall påsklov - så äntligen ska jag gå sooovaaaaaaa. ah



Gammal bild på mig och Emelie då vi tävlade i Disco tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: karl

haha va söt du är ! :D <3

2011-04-14 @ 16:26:37
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0