the real deal


Jag har nu fått en inblick i hur det är att leva som en elev på Humaniora. Förra terminen/året gjordes alla inlämningar och läxor någon dag innan dom skulle in, det blev som ni kanske förstår väldigt stressigt. Jag blev överarbetad flera gånger och skolan kändes ofta som en plåga. Det blev att jag relaterade skolan och humaniora med stress och mycket arbete. 
     Nu lägger jag faktiskt ner tid på att planera. Jag är för första gången i tid med att plugga till ett läxförhör, och jag har inte panik trots att vi har ca 8 läxor/inlämningar/läxförhör. Då kan man ju fråga sig varför? Är det för att jag kanske har blivit lite mer vuxnare under sommaren? Kan hända, men jag tror att det är för min nya "expanding file".



Det är som att jag har fått en ny personlighet, en mer ordningssam och strukturerad personlighet. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0