imorgon smäller det.


Imorgon, då jäklar. Då ska jag sova. Som en björn.

Nej men, imorgon kommer äntligen lovet. Jag ska träna så mycket jag kan då jag efter ett test på idrotten kommit fram till att jag inte har starka armar. Måste träna träna, vilket passar bra eftersom att snart börjar poledancen!

Hoppas ni har anmält er till poleandfitness studios träningsdag? (dom som gillar att dansa och träna kan inte ignorera detta!) Gör det nu!

Tips på vad jag tycker att ni borde prova på:

Poledance prova på klass - för dig som vill se vad poledance är - helt gratis!
Spinnypole - poledance med stänger som snurrar
Chair Aerobics - (egentligen strip chair) sjukt kul och kreativt!
Feminine vibe - borde ni gå på, för jag håller i den lektionen! Typ som "pussycatdolls" danser :) 

Kurserna kostar 50 kr/st och ni kan hitta fler på hemsidan: www.poleandfitnesstudio.se



Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tack fina du! :*



Ville förresten du och din bror ställa upp som modeller nått på lovet? :)

2011-12-26 @ 16:43:04
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0