Fri som en fågel



Det är lov. Det är frihet.


Har tillbringat min afton med min storebror Thomas och lekt lite i Photoshop.

Bilderna är tagna av Elina Meuller - se hennes fotoblogg här.








Imorgon blir det dans för hela slanten, poleandfitness har tjejkväll - och hela dagen kommer det vara olika workshops, så jag har anmält mig till pussycat dolls passet, för att sedan träna lite fritt och sen på kvällen uppvisa vår rutin på poledance. Sedan hem till en underbar pojkvän och mysa, kan det bli bättre? (som Karl brukar säga)

På söndag fortsätter dansen, pardans och clubdance. På pardansen har vi börjat med tango (!), så det blir nog fortsatt träning på den delen, jag missade förra lektionen i clubdance, så jag får nog jobba på som tusan för att hänga med. I clubdance har vi alltså mixat house, vogue och waacking = värsta gott och blandat påsen. (Den sista bilden är typisk voguepose, överdriven)

Hoppas alla får en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: sarah

sv; jag kunde ha mått bättre om jag stannade hemma idag, blev att vi fick gå ute jätte länge, kommer säkert ge biverkningar de kommande dagarna >< kul kul



btw, jätte fina bilder som vanligt, gillar första bilden mycket! synd bara att ditt ansikte&arm nästan försvinner i allt vitt omkring. men jätte nice iaf! :D

2011-02-26 @ 01:31:28
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/
Postat av: Karl

haha PRECIS!! <3 :D

2011-02-26 @ 21:46:53
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: alexandra

riktigt fina bilder!

2011-02-28 @ 13:39:00
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0