Historian om mig och Karl



Nu tänkte jag berätta lite för er vem denna Karl är som jag skriver om hela tiden typ.

Karl Noremo kom en dag in på våran dansklass för att prova på tävlingsdans - klassen. Tror inte att han såg mig då, men jag såg han, haha.
     Nästa dag på lördag var det tävling och jag passade på att prata lite med han. Vi fastnade i träningssalen och pratade en massa så det var väl där vi lärde känna varandra.

Efter dansuppvisningen på estraden bytte vi också nummer, så efter det blev det ju en hel del dans-sms. Och så skrev jag smset som skulle göra våran framtid.

"gud vad jag älskar hide and seek med Imogen Heap".

Självklart nappade Karl och det slutade med att vi bestämde oss för att göra en dans till den. Bara så där typ 10 mil ifrån varandra.

Dansen blev till i Tierps musikrum på Karls gamla skola. Först hade vi inte tänkt göra något med dansen, men sedan så kom ju UKM. Karl frågade då mig om vi skulle ställa upp med dansen. Självklart sa jag, och då började allt rulla.

Så nu har vi varit lite här och där, Tierp, Gävle, Uppsala och Skara är väl de ställen vi har varit på mest. För det mesta har vi uppträtt på UKM och olika "öppen scen". Men har även varit med i tävlingar så som "skapa dans".

Så här har ni en liten mix av våra danser, jag tog inte med allt flum, det får komma i en annan film ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

fyfan vad fint! kunde inte ta bort blicken, alltså det där var skit vackert och jag överdriver inte, shit, det där var så jävla vackert! skulle vilja ha sätt de live, shit, helt överrubbad är jag :o

2011-02-16 @ 18:45:08
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv; aww, tycker det är så svårt att veta vad man ska skriva om... (a) jag älskar att läsa bloggar, kommer det upp en länk till en blogg går jag alltid in på den, så jag hittade din :3 fast jag har redan varit in på din några gånger. Tycker du verkar vara fantastisk på att dansa! :o

åh, bara kul om man får en till läsare ^^ hihi :D

2011-02-16 @ 20:18:29
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0