Lärling



Godkväll.

En väldigt trevlig sak hände idag, jag fick nämnligen ett mejl tillbaka från Erika Sjöberg.

Jag har börjat fundera lite på vad man ska göra efter gymnasiet,  och en sak jag verkligen vill göra är att vara någons lärling och följa med en person ett tag för att lära mig nya saker.

Jag berättade mina idéer för Erika, min gamla danslärare, och frågade om man kunde få vara hennes lärling i framtiden.

Så, idag kom svaret.

Idag är Erika i Afrika, och hon kommer nog att åka runt ett tag till i världen, men när hon kommer hem till Sverige kommer jag möjligtvis att bli hennes lärling. Hur sjukt är inte det?

Är fortfarande lite i chocktillstånd - Hoppas verkligen det blir något av med det här!



Erika Sjöberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0