Umbrella dance pass!



hej alla!

Jag valde att gå hem idag, för jag har en helt sjuk huvudvärk.
     Så nu när jag har gjort klart alla mina uppgifter från skolan har jag satt mig ner för att titta lite på vad som kommer att hända den här måndaden.

Helgen som kommer blir först en middag med Jonathan och hans mamma, sedan vet jag inte riktigt om det blir en tjejkväll med Ockelbotjejorna? Vi får se, annars blir det eventuellt en data/tv-spel kväll!

och den 26 februari har vi tjejkväll på Pole and fitness. På kvällen ska jag vara med och uppträda för olika företag som kommer dit och självklart alla gäster! På dagen kommer det vara olika pass man kan anmäla sig till, också en "prova på poledance" klass för endast 100 kr - helt värt det! Så om ni är sugna på att prova på poledance kolla in deras hemsida och anmäl er nu innan alla platser är tagna.

Själv är jag väldigt sugen på att anmäla mig till Umbrella Dance Pass, och Pussycatdolls klassen, men det är mer vanligt så en sådan liknande klass har jag nog tagit flera gånger förr. Så, det lutar nog till paraplyer för mig!



Ä ni sugna på att se vad dom har mer att erbjuda? Kolla in deras hemsida här!

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-15 @ 16:50:03
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: Åh låter toppen :D Vi måste absolut försöka planera in nått nån helg!

Haha ja jo, jag tror också att Karl är med på det mesta ärligt talat xD

2011-02-15 @ 18:45:25
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0