Idag. Imorgon. På onsdag.



Idag ska jag ta mig ut på en långpromenad och fotografera lite - tack vare Olivia. Hon och jag satt och pratade om hennes slutarbete i bild - hon ska då arbeta med foton. Så nu blev jag själv pepp på att gå ut och ta lite bilder. Även då Johan (min tvilling för er som inte har läst här förr eller känner honom) och min kamera inte är den bästa så kan man ibland få till något :) självklart blir jag också inspirerad av Elina - fotokompis. Men hon är så sjukt bra så oss kan man ju inte jämföra ;)
    Det är faktiskt allt jag ska göra idag.. Och fixa vattenfärg <3

Imorgon drar jag till Kära Karl i Tierp. Vi kör på en hel dansdag - vi hoppas att vi blir klar med vår nya dans. Så självklart blir det supermys också!




Fotograf - Elina Meuller

På onsdag drar jag och Karl vidare till Uppsala - där träffar vi Elina som ska fotografera oss. Hon är en jätte duktig fotograf och en sjukt trevlig tjej. 
Självklart blir det lite dansbilder, hon har också lite små idéer - hon sa något om en porträtt, så vi får se vad det blir ;)
För övrigt kan jag ju säga att både vattenfärger och tidningpapper kommer att användas under vår photoshoot. Så.. Vi får se vad det blir :)

Och sen på kvällen drar jag till Gävle för att dansa poledance !



Kommentarer
Postat av: Elina

Åh ska bli jätte kul :D ska bli spännande att höra om era ideér med färg och tidningspapper! :D



Snygg header! Ses imorgon, kramar!:)

2011-01-04 @ 05:10:13
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0