Snabbis!



Jag har haft ganska fullt upp, därav har jag inte hunnit skriva om tävlingen m.m.

På söndagen var jag och Karl på Gävle teater och dansade på ett sätt jag tror vi aldrig har gjort förr. Den här gången hade vi faktiskt en känsla när vi dansade, istället för att försöka skapa en känsla.
    Vi vann inte tävlingen, men vi är nöjd ändå. Speciellt då koreografer kom fram och berömmde oss och då flera från publiken kom och sa att dom hade blivit berörda. Det har nog alltid varit mitt mål, att få publiken berörda - så jag är mer än nöjd :)
     Kanske gick det så bra för att jag hade en person som jag verkligen gillar i publiken..

film kommer senare!

Recension kommer senare och lite om den nya boken jag läser.

Godkväll!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0