Dans i höst

I höst blir det lite mer dans än i våras, jag höjer med en dans till :D
Onsdagar blir det poledance nivå 3 och söndagar blir det pardans, clubdance och balettjazz.
Även då jag verkligen längtar tills dansen sätter igång, så längtar jag inte tills då räkningen kommer. Poledancen går på 1500 kr (dom har sänkt 500 kr vilket jag tackar extremt mycket för) och vanliga dansen går på 1900 kr.
Samanlagt går dansen på 3400 kr för en termin. Inte så kul.
Inte den bästa hållningen precis, men det är från då jag var på kulturama och tränade med Karl - en härlig dag :)

Kommentarer
Postat av: karl

jajjemensan! Kommer du orka att dansa mer då du kommer plugga och pendla mer nu då ? :)

2011-07-13 @ 21:12:19
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0