Bilder från tjejkvällen!



Hejsan!

Hittade lite bilder från tjejkvällen som jag tänkte dela med mig :) För er som är sugna på att prova på poledance så kommer det vara en gratis "prova på" poledance nu i helgen på Maxim. Evangemang ska finnas på facebook :)










Imorgon drar jag till Stockholm för att titta på Karls musikal! Där träffar jag också Frida och hennes vänner, och på lördag kommer jag och Karl att dansa häcken av oss. Lunchen kommer att tillbringas med vår saknade Isabell, Skånes snyggaste tjej om ni frågar mig.
På kvällen blir det middag med Frida, sedan hem på kvällen. Har jag tur kanske min sötaste snyggaste och underbaraste pojkvän vill ha mig hos sig, så får jag nånstans att sova också. Saknar honom som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0