Första lektionen



Idag hade jag den första danslektionen med barnen här i Ockelbo.
    Med en blandning av iver och oro gick jag ner till lokalen för att samla alla barnen i en ring. I början var det lite tyst, men några fnitter fick jag ändå fram när jag frågade vad dom tyckte om Eric Saade.
    Ibland tror jag faktiskt att barnen var mer intresserade av lekar än själva dansen, men nu vet jag iallafall lite så jag kan planera nästa lektion lite bättre.

Jag tror det ändå blev helt okej, men jag var nog den som var mest nervös bland alla. Kan dock säga att jag kände mig lite omodern när jag frågade alla vad gillade för musik, och till svar fick jag Britney Spears och Shakira - och där stod jag med mina smurfhits ;D

jag hoppas bara att dom tyckte att det var kul, och att dom vill fortsätta dansa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0