Army boots



Hejsan!

Jag har haft fullt upp, som alltid. Men nu ska jag försöka skriva lite :)

Valborg var jätte mysigt, jag var hemma med Jonathan och åt middag och tittade på film - men så tråkig som jag är så somnade jag på soffan så det blev inte så mycket film för mig.. Efter ett tag (när filmen inte var klar än) så gick vi upp och la oss, jag har tur som har en sådan snäll pojkvän som ger upp en bra film för att jag är trött :) <3

Idag har det som alla andra söndagar varit dans, det var precis som det brukar vara och om jag ska vara ärlig så börjar jag bli lite trött. Jag har aldrig riktigt gillat att göra samma sak i flera år - jag måste göra olika saker, annars tröttnar jag.

Imorgon blir det spännande iallafall - Poledance på kvällen, vi kommer få en ny tränare så vi får se hur det går. Skotemat blir den här gången armyboots!



Imorgon blir det också nationella prov i engelska b - speaking. Håller tummarna för att det ska gå bra, men det var länge sedan jag var så här nervös. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0