du och din värmländska <3


Idag har jag visat danserna som jag har koreograferat för tjejerna som ska hålla i showen - dom verkade väldigt nöjda så äntligen kan jag slappna av. Om ni är sugen på att se showen så är det på Slick den 23 februari. Där kommer det visas en modeshow med kläder från de flesta affärer i Gävle och olika frisyrer och makeup. (och dans och poledance!)

Biljetter finns att köpa på Vila, Cubus och Poleandfitnesstudio.

Nu ska jag hem till lägenheten, helt ensam. Lite tråkigt blir det när man har sett klart alla avsnitt på sin nya drogserie och kvar ligger alla läxor..

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Hihi, jag hittade bloggen utan att komma ihåg adressen ;)

2012-02-16 @ 00:02:56
URL: http://www.hebbedesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0